در راستای سیاست های ده گانه سازمان اقتصادی کوثر، شرکت مرغ اجداد دیزباد به بهینه سازی دارایی های خود پرداخت.
به گزارش روابط عمومی دیزباد با توجه به سیاست های ده گانه ابلاغی سازمان اقتصادی کوثر، شرکت مرغ اجداد دیزباد به بازسازی شعبه فست فود (مرغ سوخاری) واقع در برج آرمیتاژ مشهد پرداخت.
در راستای سیاستهای مولد سازی دارایی ها، کاهش هزینه ها و کمک به مهار تورم، شرکت مرغ اجداد دیزباد با افزایش بهروه وری و کاهش فضای فروشگاهی و ادغام دو غرفه در یک غرفه به کاهش هزینههای جانبی پرداخت.
در این فست فود با استفاده از طعم دهندههای اختصاصی از قبیل پودر کنتاکی، انواع سسها، نان سیر و سیب زمینی با ادویه مخصوص و با طعم اختصاصی مکتوس به مشتریان خدمات ویژه ارائه میشود.
شایان ذکر است که برای تمام محصولات تولیدی استاندارد اختصاصی مکتوس طراحی شده است و طبق استاندارد به مشتریان خدمات ارائه می گردد.
این مجموعه در راستای کمک به مهار تورم و با توجه به این موضوع که محصولات عرضه شده در فست فود از تولید به مصرف میباشد، افزایش قیمت چشمگیری به محصولات خود نداده است و اختلافی معنادار و معقول با دیگر عرضه کنندگان فست فود دارد.
مکتوس، طعم سلامتی