نشست کارگروه گوشتی با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت مرغ مادر دیزباد
1401/12/24
19
12 رأی

دکتر روح الله زحمت کش: تبلیغات رسانه‌ای، توزیع و فروش مرغ آرین در کلیه فروشگاه‌های دولتی، صادرات انحصاری مرغ آرین و تسهیلات حمایتی از این سویه، می‌تواند آینده‌ای روشن را برای مرغ آرین رقم بزند.

نشست کارگروه گوشتی با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت مرغ مادر دیزباد

به گزارش روابط عمومی دیزباد، 

در اسفندماه 1401 جلسه کارگروه گوشتی با حضور دکتر روح‌الله زحمت‌کش مدیرعامل شرکت مرغ مادر دیزباد، برخی از اعضای هیئت مدیره، مدیران شرکت، و پرسنل واحد بازرگانی برگزار گردید.

 

 در این جلسه آقای مسعود علیمحمدی سرپرست معاونت بازرگانی گزارشی اجمالی از واحد مشارکت، بررسی روند آینده بازار مرغ گوشتی و عملکرد واحد بازرگانی از ابتدای آذرماه تا پایان بهمن ماه به شرح ذیل ارائه نمود.

 

1- شرح قراردادهای سه گانه، میزان جوجه ریزی و فروش مرغ گوشتی.

 

2- میزان توزیع مرغ گوشتی در بازار.

 

3- میزان مرغ گوشتی انجمادی که تحویل شرکت پشتیبانی استان خراسان رضوی گردیده است.

 

در ادامه آقای عباس ابراهیمی سرپرست واحد مشارکت توضیحاتی در باب چالش‌ها، قراردادها، و مشکل‌های موجود در بازار مرغ گوشتی و سویه آرین ارائه نمود.

 

در پایان این جلسه مدیرعامل شرکت مرغ مادر دیزباد با بیان تفسیری از آینده بازار مرغ گوشتی و آرین و با اشاره به ضرورت حمایت دولت در راستای توسعه تولید مرغ آرین، عرضه در بازار توسط پشتیبانی و اینکه خریدها‌ی دولتی، انحصارا از جوجه آرین باشد، گفت: تبلیغات رسانه‌ای، توزیع و فروش مرغ آرین در کلیه فروشگاه‌های دولتی و صادرات انحصاری مرغ آرین و تسهیلات حمایتی از این سویه، می‌تواند آینده‌ای روشن را برای مرغ آرین رقم بزند.



ثبت نظر
امتیاز دهید:
0 از 5