حضور فعال شرکت مرغ مادر دیزباد در رویداد نمایشگاهی مسئله‌محور با تاکید بر اقتصاد دانش بنیان ۲ تا ۵ اسفند ماه
1401/12/07
41
12 رأی

از تاریخ دوم تا پنجم اسفند به مدت ۴ روز رویداد نمایشگاهی مسئله‌محور با تأکید بر اقتصاد دانش‌بنیان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران سالن ۳۸A برگزار گردید.

حضور فعال شرکت مرغ مادر دیزباد در رویداد نمایشگاهی مسئله‌محور با تاکید بر اقتصاد دانش بنیان ۲ تا ۵ اسفند ماه

به گزارش روابط عمومی دیزباد:

 

شرکت دیزباد در رویداد نمایشگاهی مساله محور با تاکید بر اقتصاد دانش بنیان که از تاریخ 1401/12/02 الی 1401/12/05 در سالن 38Aمحل دائمی نمایشگاه‌های تهران برگزار گردید، حضوری فعال داشت.

 

این رویداد با همت دکتر ناصر فخاری مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر و با حضور دکتر امیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، دکتر روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی رئیس جمهور، جهت ارائه و حل 124 مسئله اساسی فناورانه و نوآورانه 37 شرکت تابعه سازمان اقتصادی کوثر توسط شرکت‌های دانش بنیان، صاحبان ایده و دانشگاهیان  برگزار شد.

 

مدیرعامل و مدیر حوزه مدیریت و مشاورمدیر عامل شرکت مرغ مادر دیزباد طی سه روز اول با مهمانان، تجار، افراد صاحب نظر و دانشگاهی جلسات فشرده ای در رابطه با مسائل تولید و عرضه مرغ آرین و شرایط صنعت برگزار نمودند؛ در این مذاکرات آقای علی هاشم رایزن اقتصادی سفارت عراق و خانم رومینا گوادالوپه پرز راموس سفیر کشور بولیوی نیز طرف صحبت قرار گرفتند و مدیرعامل شرکت مرغ مادر دیزباد آقای دکتر زحمت‌کش در خصوص تولید مرغ سایز و سالم،مرغ اجداد، مرغ مادر و صادرات به این کشورها توضیحاتی ارائه نمودند که مورد استقبال ایشان قرار گرفت.

 

 روز پنجشنبه مورخ 1401/12/04حسب برنامه تدوین شده توسط سازمان، مدیران شرکت دیزباد-مدیرعامل، مدیر حوزه مدیریت، معاون بهداشت، معاون مالی اداری، معاون بازرگانی و معاون تولید، آقایان روح‌الله زحمت‌کش، شهریار بابائی، علی پسندیده، سید مرتضی تقدیسی، مسعود علیمحمدی و محمد رام‌برزین جهت ارائه طرح ها و ایده ها، به ارائه مسائل و چالش‌های دانش بنیان و فناورانه شامل اهمیت شمارش دقیق طیور در سالن‌ها، اهمیت توزین و توزیع یکنواخت دان در سالن‌ها، تشخیص مرغ مولد از غیر مولد، باروری و ... ، به دانشگاهیان و افراد صاحب نظر پرداختند.

 

آقای رام برزین در خصوص طرح مسئله اهمیت شمارش و آمار دقیق طیور در سالن‌های مرغداری و تبعات این موضوع در مدیریت فنی و هزینه‌ واحدهای اجدادی و مادر در سطح سازمانی و ملی به ارائه مطلب پرداختند.

 

آقای علیمحمدی نیز در خصوص اهمیت و چگونگی توزیع یکنواخت دان، تشخیص مرغان غیر مولد و باروری در سالن مرغداری به ایراد سخن و طرح موضوع پرداختند.

 

در روز آخر نمایشگاه مذکور، موضوع هوشمندسازی در سطح شرکت‌های تابعه سازمان و اهمیت آن در شفاف سازی و روان سازی مدیریت، کاهش هزینه‌های سازمان و افزایش بهره‌وری ناشی از هوشمندسازی(ERP) بیان گردید و از شرکت‌ها برای حضور سریع‌تر در این عرصه دعوت به عمل آمد.



ثبت نظر
امتیاز دهید:
0 از 5