برگزاری جلسه معاونت تولید با کارشناسان شرکت مرغ مادر دیزباد
1401/12/07
1
12 رأی

معاون تولید شرکت مرغ مادر دیزباد: هیچ‌کس به تنهایی نمی‌تواند تغییر ایجاد کند، تغییرات فقط با اتحاد امکان پذیر است.

برگزاری جلسه معاونت تولید با کارشناسان شرکت مرغ مادر دیزباد

به گزارش روابط عمومی دیزباد در روز سه شنبه مورخ 02/12/1401 جلسه معارفه آقای مهندس رام‌برزین معاونت تولید با کارشناسان فارم‌‌ها و کارخانه‌های شرکت مرغ مادر دیزباد با حضور افتخاری آقای دکتر حمید نخودچی مسئول بهداشت و آقای مهندس شیرخانی سرپرست تولید و ارزیابی عملکرد برگزار گردید

 

ابتدای جلسه کارشناسان به معرفی خود پرداختند و سپس معاونت تولید خود را معرفی کرد  و از سوابق خود از کارشناسی تا معاونت را توضیح دادند.

 

وی با اشاره به تجربه‌ای که در این جایگاه به دست آورده‌ است گفت: من در هرلحظه و هر بازدید سعی میکنم چیزی یاد بگیرم و به دیگران نیز چیزی یاد بدهم.

 

رام‌برزین ادامه داد: برای اینکه بتوانیم کاری را منطقی و درست انجام دهیم نیاز به یکنواخت سازی داریم. مدیران تولید باید برنامه‌‌های عملیاتی پرورش را برای دوره پرورش آماده کنند تا در هر هفته پیش رو نیازهای ابزاری و نیروی کاری هر عملیات راپیش بینی و آماده نمایند.

 

ما باید با ایجاد تغییرات روش و اصلاح ساختار در سیستم تولید، بازبینی پروتکل‌ها و آنالیز گله‌های موجود، یکنواخت سازی داشته باشیم.

 

آقای رام‌برزین با تاکید بر مسائل بهداشتی واحد مرغ اجداد، مادر و گوشتی گفت: مهمترین نکته رعایت پروتکل بهداشتی است، ما باید محصولی را تولید کنیم که از لحاظ سلامت و بهداشت تائیدیه داشته باشد.

 

وی با بیان این مسئله که یک عملیات و یک کار فنی زمانی درست انجام می‌شود که پرسنل، خود نیز باور به انجام آن کار داشته باشند و از صمیم قلب آن موضوع را پذیرفته باشند اضافه کرد: ما باید با برگزاری جلسات روتین، بازبینی پروتکل‌های تولید و بهداشت،آنالیز گله ها و بررسی گزارشات عملکرد خودمان ارتقا بدهیم تا به هدف نهایی که عملکرد و افزایش سود شرکت است برسیم.

 

 معاونت تولید شرکت مرغ مادر دیزباد با بیان اینکه صداقت در کار حرف اول را میزند، یادآور گردید: ما باید در چهارچوب سازمان کار کنیم، در درجه اول برای ما تامین بودن همه پرسنل اهمیت دارد؛ پس ما با کمک یکدیگر و در کنار هم می‌توانیم تغییرات ایجاد کنیم و ایجاد ثروت کنیم.

 

هیچکدام از ما به تنهایی نمی‌تواند تغییر ایجاد کند، تغییرات فقط با اتحاد امکان پذیر است.

 

آقای حمید نخودچی در ادامه صحبت‌های معاونت تولید، گفت: تغییر مهم‌ترین موضوع این جلسه است.

 

وی ادامه داد: کارشناسان ما بسیار خلاق هستند و از این تغییر و انتقال دستاوردها به یکدیگر استقبال می‌کنند.

 

در ادامه این جلسه سرپرست تولید و ارزیابی عملکرد شرکت مرغ مادر دیزباد آقای علی‌اکبر شیرخانی اظهار داشت: شرکت دیزباد پتانسیل بسیار بالایی دارد و دلیل آن این است که همکاران ما هم جوان هستند و هم با تجربه و با حضور شما می‌توانیم به نتایج درخشان ‌تری دست پیدا کنیم.

 

در پایان این جلسه محمد رام برزین گفت: شرکت مرغ مادر دیزباد و همکاران ما با تلاش‌های فراوان و در کنار هم برند‌ دیزباد را ساخته‌اند؛ امروز این مجموعه چه در صنعت و چه در تولید بسیار معتبر است و این اعتبار با تلاش مدیران و همکاران ما صورت گرفته است.

 

وی ادامه داد: امروز و در این جلسه من دانش خودم را در اختیار شما قرار دادم و خودم نیز از شما یاد گرفته ام و برای جلسات بعدی نیاز دارم که این دانش را ارتقا بدهم تا جلسات پربارتری برگزار کنیم، همه ما نیازمند ارتقا دانش خودمان هستیم و با آرزوی توفیق و همکاری موفق این جلسه به پایان رسید.



ثبت نظر
امتیاز دهید:
0 از 5