بازدید مدیرعامل محترم سازمان اقتصادی کوثر از شرکت اجداد دیزباد
1403/04/10
2
12 رأی

دکتر ناصر فخاری مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر به همراه دکتر میثم صفرزاده مدیرکل امور مجامع سازمان، روز یکشنبه مورخ 1403/04/10 با هدف اطلاع از آخرین وضعیت عملکرد شرکت مرغ اجداد دیزباد، از این زنجیره بازدید به عمل آورد.

بازدید مدیرعامل محترم سازمان اقتصادی کوثر از شرکت اجداد دیزباد

به گزارش روابط عمومی شرکت مرغ اجداد دیزباد در روز یکشنبه مورخ 1403/04/10 دکتر ناصر فخاری مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره سازمان اقتصادی کوثر به همراه دکتر میثم صفرزاده مدیرکل امور مجامع با هدف اطلاع از آخرین وضعیت عملکرد شرکت مرغ اجداد دیزباد، از این زنجیره بازدید به عمل آورد و با مدیرعامل و نایب رییس هیئت مدیره شرکت اجداد دیزباد آقای مهندس علیرضا نظری جهرمی و معاونان و مدیران این شرکت جلسه ای برگزار کردند.

در ابتدا مهندس نظری جهرمی ضمن معرفی مدیران شرکت دیزباد، گزارش عملکرد شش ماهه شرکت را به استحضار ایشان رساند و در راستای حل موانع پیش روی شرکت اجداد دیزباد، خواستار مساعدت و حمایت دکتر فخاری برای حل برخی از مشکلات، از جمله مسائل مالیاتی و تخصیص نهاده شد.

دکتر ناصر فخاری پس از استماع گزارش عملکرد این شرکت ضمن تشکر از زحمات مدیران این مجموعه و با اشاره بر ضرورت و اهمیت توسعه تولید گوشت مرغ و زنجیره ملی آرین و در راستای خودکفایی کشور و نیز تامین امنیت غذایی اظهار داشت: امروز مجموعه وزارت جهاد کشاورزی با مقوله امنیت غذایی آشناست و نگاهشان برای پایداری تولید به صادرات معطوف است؛ این تغییر نگاه فرصت بسیار خوبی برای شرکت دیزباد است که در پی افزایش صادرات باشد.

مهندس علیرضا نظری جهرمی نیز با طرح مواردی از جمله بخشنامه‌های متعدد، نوسانات نرخ ارز و ... معضلات صادرات را برشمرد.

دکتر فخاری در پاسخ عنوان کرد: دغدغه‌ی ما، پایداری سود عملیاتی است که در تلاطم‌های فعالیت در صنعت طیور دچار نوسان نشوید و با طرح‌های مختلف بتوانید به موقع به بازار عکس العمل نشان دهید.

در پایان این نشست دکتر فخاری در راستای حل موانع دیزباد در وزارت جهاد کشاورزی به جهت افزایش صادرات و واردات مواد اولیه از قبیل نهاده، حمایت خود را اعلام داشتند.



ثبت نظر
امتیاز دهید:
0 از 5