جوجه ریزی بیش از ۶ میلیون قطعه‌ای در نکا
1403/05/29
14
12 رأی

صمدی زرینی: آنچه که در خصوص بازار مصرف مرغ حائز اهمیت است نظارت بر تولید و توزیع و تامین نهاده‌های مرغ مورد نیاز مرغداران است...

جوجه ریزی بیش از ۶ میلیون قطعه‌ای در نکا

به گزارش روابط عمومی شرکت مرغ اجداد دیزباد به نقل از صدا و سیما، مدیر جهاد کشاورزی نکا از جوجه ریزی بیش از ۶ میلیون قطعه ای، امسال در این شهرستان خبر داد.

مدیر جهاد کشاورزی نکا از جوجه ریزی ۶ میلیون و ۲۳۵ هزار و ۱۸۹ قطعه‌ای در این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

سعید صمدی زرینی با اشاره به با فعالیت ۲۰۲ واحد مرغداری مجاز در شهرستان نکا گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۶ میلیون و ۲۳۵ هزار و ۱۸۹ قطعه جوجه ریزی در سالن‌های مرغداری این شهرستان انجام شد.

مدیر جهاد کشاورزی نکا با بیان اینکه عواملی مانند قیمت جوجه یک روزه، نرخ نهاده و دستمزد کارگر، نسبت بین عرضه و تقاضا و حمل و نقل بر قیمت مرغ تاثیر گذار است، تصریح کرد: آنچه که در خصوص بازار مصرف مرغ حائز اهمیت است نظارت بر تولید و توزیع و تامین نهاده‌های مرغ مورد نیاز مرغداران است.

این مسئول خاطرنشان کرد: پایه و رکن اصلی جهش تولید، مردم هستند و باید بستر لازم برای حضور و مشارکت مردم در میدان اقتصاد و عرصه تولید فراهم و از ظرفیت و توانمندی آنان استفاده شود.

صمدی زرینی تصریح کرد: ارتقای ساختار بهداشتی مرغداری‌ها و استفاده از تکنولوژی مدرن در کنار رعایت مقررات بهداشتی و قرنطینه‌ای می‌تواند ضمن افزایش بهره وری و کاهش بیماری‌ها ارتقای امنیت غذایی را به دنبال داشته باشد.



ثبت نظر
امتیاز دهید:
0 از 5