برخورد قضایی با خروج محموله‌های مرغ از شهر بهبهان
1403/06/20
6
12 رأی

فرماندار بهبهان از برخورد قضایی با خروج محموله‌های مرغ از این شهرستان خبر داد.

برخورد قضایی با خروج محموله‌های مرغ از شهر بهبهان

به گزارش روابط عمومی شرکت مرغ اجداد دیزباد به نقل از ایسنا، سید ولی‌الله موسوی امروز (۲۰ شهریورماه) با اشاره به مصوبه شورای امنیت کشور در خصوص طرد کارگران اتباع از کشور اظهار کرد: تولیدکنندگان مرغ یکی از اقشاری هستند که بیشترین استفاده از این کارگران در حوزه آن‌ها انجام می‌شد

ولی باید مصوبات بالادستی را اجرا کنیم.

وی با اشاره به اهمیت بالای بازار و نقش آن در رضایت اجتماعی شهروندان افزود: دستگاه‌های اجرایی باید در هنگام کمبود یک کالا در بازار از جمله مرغ که از اقلام اساسی است مراتب را به سرعت گزارش دهند.

موسوی با اشاره به تصمیم دادستانی بهبهان برای تنظیم و کنترل بازار گفت: به منظور تنظیم و کنترل بازار مرغ در بهبهان، از امروز خروج مرغ زنده و کشته از شهرستان ممنوع است و در صورت مشاهده ماشین حمل بار توقیف و برخورد قضایی خواهد شد.

وی با اشاره به وضعیت فعلی بازار مرغ بیان کرد: جهاد کشاورزی، صمت، تعزیرات و نمایندگان مرغداران و اتاق اصناف تا پایان تایم اداری امروز در جلسه‌ای مشترک یک نرخ مشخص برای قیمت مرغ تعیین و به گونه‌ای عمل کنند که شهروندان و تولیدکنندگان آسیب نبینند تا از این مرحله عبور کنیم. همین کارگروه باید پس از تعیین نرخ بر بازار نظارت مستمر داشته باشد.



ثبت نظر
امتیاز دهید:
0 از 5